Koncepcja pozycjonowania marki jest powszechnie akceptowana jako najważniejszy czynnik decydujący o zdolności marki do ugruntowania swojej pozycji jako preferowanej marki w danej niszy lub dziedzinie w umyśle docelowego konsumen ta albo klienta. Kurs pozycjonowania umożliwi przybliżyć każdej osobie bardzo ważne aspekty związane z tym zagadnieniem. Szkolenie z pozycjonowania prowadzone jest wyłącznie przez najbardziej wykwalifikowanych profesjonalistów w tej kategorii. O tym warto dodać! Dobre pozycjonowanie powoduje, że produkt jest niepowtarzalny i powoduje, że użytkownicy rozważają użytkowanie z niego jako wyraźną korzyść dla nich. Na rynku zaśmieconym wieloma produktami i markami oferującymi podobne korzyści, bardzo dobre pozycjonowanie sprawia, że marka lub produkt odróżnia się na tle innych, nadaje mu sposobność pobierania wyższej ceny i powstrzymywania konkurencji od innych. Bardzo dobra pozycja na rynku umożliwia również produktowi i jego firmie łatwiej przetrwać złe czasy. Bardzo dobra pozycja to także taka, która daje możliwość na elastyczność marki albo produktu w rozszerzeniach, zmianach, dystrybucji i reklamie. Misją każdej marki jest osiągnięcie pozycji numer 1 w umyśle jak największej liczby docelowych konsumentów albo klientów, czyniąc w ten sposób markę najlepiej sprzedającą się marką w tej kategorii i generującą najwyższe przychody.
Zobacz więcej: szkolenie z pozycjonowania.