Przejdź do głównej zawartości

Jak reklama wpływa na pozycjonowanie strony?

Właściciele sklepów internetowych i biznesów z zakresu e-commerce mają do dyspozycji szereg narzędzi promocyjnych mających na celu zyskanie nowych klientów. Choćby reklama płatna bez wątpienia daje bardzo dobre efekty, jest ona dość droga i nie funkcjonuje tak długofalowo jak pozyskiwanie ruchu organicznego. SEO stanowi najskuteczniejszy sposób na zdobycie naturalnych wizytujących, którzy na pewno będą zainteresowani oferowanymi produktami.

Jak starannie funkcjonuje SEO i dlaczego warto pochylić się nad tym tematem? By odpowiedzieć na opisane wcześniej pytanie powinno się rozwinąć skrót SEO, który oznacza z języka angielskiego search engine optimalisation. Najtrafjniejsze tłumaczenie tego wyrażenia na język polski to pozycjonowanie stron internetowych, czyli całość czynności mający na celu zwiększenie pozycji witryny w Google a także innych wyszukiwarkach. To właśnie tam większość internautów szuka rozwiązania swoich problemów, a także nowych produktów. Nie należy prawdopodobnie nikomu tłumaczyć, że wysokie miejsce w Google przekłada się na tysiące unikalnych odwiedzin strony i dziesiątki sprzedanych produktów. To właśnie dlatego przedsiębiorcy zajmujący się rynkiem e-commerce powinni bezwzględnie zainteresować się tematyką SEO i już na etapie powstawania sklepu włączyć ją do biznesplanu. Na czym polegają pozycjonerskie działania? Na pozycjonowanie stron www ma wpływ sporo czynników - jakość treści na stronie, jej przejrzystość i czas ładowania, lecz bardzo istotnym z nich są tzw. linki SEO prowadzące do witryny. Im więcej dobrej jakości hiperłączy prowadzących do sklepu online, tym wyższa jego pozycja w rankingu wyszukiwania algorytmu google. Kluczem tutaj jednak jest frazę bardzo dobre. Podczas linkowania stron powinno się upewnić się, że zdobyte hiperłącza są obudowane wartościową treścią i nie są powszechnym spamem, oraz że wyglądają naturalnie dla internatuów. W sytuacji dużej ilości słabych hiperłączy strona może na prawdę dużo stracić w oczach Google, dlatego seo działania warto zostawić doświadczonym profesjonalistom od pozycjonowania stron www. Zobacz więcej: Sklep seo.